ﺑﺳﻳﺎﺭﻯ ﺍﺯ ﺭﻭﺍﻧﺷﻧﺎﺳﺎﻥ ﺗﺭﺑﻳﺗﻰ ﻭ ﻣﺭﺑﻳﺎﻥ ﺁﻣﻭﺯﺷﻰ ﺍﻋﺗﻘﺎﺩ ﺩﺍﺭﻧﺩ ﮐﻪ ﻣﻭﻗﻌﻳﺕ ﻳﺎﺩﮔﻳﺭﻯ ﺑﺎﻳﺩ ﭼﻧﺎﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﺩﻫﻰ ﺷﻭﺩ ﮐﻪ ﻫﺭ ﺷﺎﮔﺭﺩ ﺑﺭ ﺍﺳﺎﺱ ﺗﻭﺍﻧﺎﻳﯨﻬﺎﻯ ﺧﻭﺩ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﻳﺕ ﻭ ﻳﺎﺩﮔﻳﺭﻯ ﺑﭘﺭﺩﺍﺯﺩ. ﺑﺭﺍﻯ ﻧﻳﻝ ﺑﻪ ﭼﻧﻳﻥ ﻫﺩﻓﯽ، ﺭﻭﺷﻬﺎﻯ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩی، ﺭﻭﺷﻬﺎﻯ ﺑﺳﻳﺎﺭ ﻣﻧﺎﺳﺑﻰ ﻫﺳﺗﻧﺩ؛ ﺯﻳﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻳﻥ ﻧﻭﻉ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻬﺎ، ﺷﺎﮔﺭﺩﺍﻥ ﺑﺭ ﺣﺳﺏ ﺗﻭﺍﻧﺎﻳﯨﺷﺎﻥ ﭘﻳﺵ ﻣﯨﺭﻭﻧﺩ ﻭ ﻣﻌﻠﻡ ﻧﻳﺯ ﻭﻗﺕ ﮐﻣﺗﺭﻯ ﺻﺭﻑ ﺗﺩﺭﻳﺱ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻳﺷﺗﺭﻯ ﺻﺭﻑ ﺭﺳﻳﺩﮔﻰ ﺑﻪ ﻓﺭﺩ ﻓﺭﺩ ﺷﺎﮔﺭﺩﺍﻥ ﻣﯨﮑﻧﺩ. ﺍﻟﺑﺗﻪ ﺍﻭﻟﻳﻥ ﻭ ﺍﺳﺎﺳﯨﺗﺭﻳﻥ ﮔﺎﻡ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺗﺣﻘﻕ ﭼﻧﻳﻥ ﻫﺩﻓﻰ ﭘﺫﻳﺭﻓﺗﻥ ﻣﻔﻬﻭﻡ ﺷﺎﮔﺭﺩ ﻣﺣﻭﺭی ﺩﺭ ﻁﺭﺍﺣﻰ ﻭ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﺳﺕ. ﺩﺭ ﺑﺳﻳﺎﺭﻯ ﺍﺯ ﻣﻭﺍﻗﻊ، ﺩﺳﺗﻳﺎﺑﻰ ﺑﻪ ﻫﺩﻓﻬﺎﻯ ﺁﻣﻭﺯﺷﻰ ﺍﺯ ﻁﺭﻳﻕ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩﻯ ﺑﺳﻳﺎﺭ ﺁﺳﺎﻧﺗﺭ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﭘﺫﻳﺭﺗﺭ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻬﺎﻯ ﺳﻧﺗﻰ ﺩﻳﮕﺭ ﺍﺳﺕ، ﺑﻭﻳژﻩ ﺍﮔﺭ ﺭﻭﺵ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩﻯ ﺑﻪ ﻁﻭﺭ ﺻﺣﻳﺢ ﺑﮑﺎﺭ ﮔﺭﻓﺗﻪ ﺷﻭﺩ، ﺭﻭﺣﻳﻪ ﺍﺳﺗﻘﻼﻟﻁﻠﺑﻰ ﺷﺎﮔﺭﺩﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﺟﺭﺍﻯ ﻁﺭﺣﻬﺎﻯ ﮐﻭﭼﮏ ﻭ ﺑﺯﺭگ ﺗﻘﻭﻳﺕ ﻣﯨﺷﻭﺩ. ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩی، ﺍﻟﺯﺍﻣﺎً ﺑﻪ ﻣﻌﻧﺎﻯ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﻳﮏ ﻧﻔﺭ ﺷﺎﮔﺭﺩ ﺗﻭﺳﻁ ﻳﮏ ﻣﻌﻠﻡ ﺑﺎ ﺑﺭﻧﺎﻣﻪ ﺧﺎﺹ ﻧﻳﺳﺕ.

جهت دانلود پژوهش به ادامه مطلب .... مراجعه نمایید.

ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩﻯ ﻣﻣﮑﻥ ﺍﺳﺕ ﺑﻪ ﺻﻭﺭﺕ ﮔﺭﻭﻫﻰ ﻧﻳﺯ ﺍﻧﺟﺎﻡ ﮔﻳﺭﺩ. ﺍﻟﺑﺗﻪ ﻭﻗﺗﻰ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﺍﻧﻔﺭﺍﺩﻯ ﺑﻪ ﺻﻭﺭﺕ ﮔﺭﻭﻫﻰ ﻁﺭﺍﺣﻰ ﻣﯨﺷﻭﺩ، ﺑﻬﺗﺭ ﺍﺳﺕ ﮔﺭﻭﻫﻰ ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺭﺩﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﻭﻳژﮔﯨﻬﺎﻯ ﻣﺷﺗﺭک ﻫﺳﺗﻧﺩ، ﺗﺣﺕ ﺁﻣﻭﺯﺵ ﻗﺭﺍﺭ ﮔﻳﺭﻧﺩ.


دانلود پایان نامه
حجم: 1.41 مگابایت


مرکز آموزشی نیایش

www.niayesh581.blog.ir