به وبلاگ رسمی مرکز آموزشی نیایش قوچان خوش آمدید

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

معایب و مزایای مهد رفتن بچه ها


با تغییر برخی آداب و رسوم فرهنگی و حتی وجود بعضی مسائل اقتصادی، حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی قوی تر و پررنگ تر شده است و این موضوع باعث شده که نیاز به مکان ها و افرادی برای نگهداری از فرزندان آن ها بیش از پیش احساس شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم

تابستان فصل مناسبی است تا با بچه ها با زبان خودشان ارتباط برقرار کنیم

بیشتر والدین می دانند که بازی با فرزندشان اثری سحرآمیز بر رابطه والدین و فرزندان دارد. اما چرا با این حال پای عمل که می رسد، آن ها از بازی با فرزندان خود فرار می کنند؟ یکی از بهانه های شایع این است که بازی هایی که به صورت معمول به ذهن والدین می رسد، تنها در چند گزینه محدود است؛ در حدی که در برخی موارد آن گزینه ها دیگر چه برای کودکان و چه برای والدین، جذاب نیست. اما چه طور می توانیم بازی های جذاب متنوع و البته مناسب برای فرزندانمان طراحی کنیم که هم آن ها از آن لذت ببرند و هم ما تمایل بیشتری برای بازی داشته باشیم؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم

تاثیر قصه بر زندگی و آینده ی کودک

گاهی یک قصه می تواند تاثیری بر زندگی و آینده ی کودک بگذارد که ده ها آموزش از آن عاجز است....

اختلال‌های رفتاری طبقه‌ای از رفتار کودک است. کودکانی که رفتارشان به این طبقه تعلق دارد از میزان شرارت و شیطنتی که ویژگی گروه سنی آن‌هاست پا را فراتر می‌گذارند. آن‌ها به‌طور جدی حقوق مسلم دیگران را زیر پا می‌گذارند و یا قوانین عمده اجتماعی را خدشه‌دار می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم