به وبلاگ رسمی مرکز آموزشی نیایش قوچان خوش آمدید

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

والدین سخت‌گیر فرزندان دروغگو تربیت می‌کنند

گروه سلامت خبرگزاری فارس: زیبا عراکی پژوهشگر حوزه کودکان در یادداشتی پیرامون موضوع دروغ‌گویی کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری از آن نوشت: همه پدر و مادرها دوست دارند فرزندانی داشته باشند که دروغگو نباشند،صادق باشند و گاهی از دروغ گفتن فرزندان شان نگران می‌شوند، توجه داشته باشید که اگر فرزندتان زیر چهارسال دارد از دروغ گفتن او نگران نباشید این کار جنبه اخلاقی ندارد؛ چرا که او تعمدا دروغ نمی‌گوید و بنا به دلایلی این گونه صحبت می کند که کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم

تشخیص آسان‌تر اوتیسم و صرع با یک اسکنر نوین

ایسنا/ پژوهشگران اخیرا اسکنر مغز نوینی توسعه داده‌اند که توسط آن می‌توانند آسان‌تر از قبل اختلال اوتیسم و بیماری صرع را در کودکان تشخیص دهند.
پژوهشگران اخیرا یک سیستم جدید اسکنر مغز همانند کلاه ایمنی دوچرخه سوای توسعه داده‌اند که می‌تواند عملیات اسکن را در کودکان آسانتر و قابل اطمینان‌تر از قبل ممکن سازد.کلاه مذکور امکان حرکت طبیعی را در حین اسکن فراهم می‌کند.دانشمندان می‌گویند که این یک گام مهم در جهت بهبود درک آنها از رشد مغز در دوران کودکی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم

۴ توصیه برای حفظ سلامت روان در محیط کار

هیچ مکانی نمی‌تواند نسبت به محل کار، جایی که افراد هر روز زمان زیادی را در آن می‌گذرانند، تأثیر زیادی بر سلامت روان بگذارد.

به گزارش ایسنا، متخصصان و روانشناسان راه‌حل‌های زیادی برای مدیریت سلامت روان در محیط کار توصیه کرده‌اند که رعایت آن‌ها برای تمامی شاغلانی که به سلامت روان خود اهمیت می‌دهند، ضروری است.

در ادامه چهار توصیه به نقل از سایت خبری "فری‌ملیژیاتودی" برای حفظ سلامت روان در محیط کار آورده شده است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد زمانی مقدم